Červen 2013

Správná strava pro lepší vlasy :)

28. června 2013 v 19:06 | Lily |  návody/videa - na vlasy
Vzhledem k tomu že já a předpokládám že ne jenom já mám poslední dobou celkem problémy se svými vlasy.. (lámou se, vypadávají, jsou suché a chvíli zase hned mastné.. atd.)
tak sem dám postupně pár rad.. :D pro teďkom asi jedny z nejdůležitějších a to co jíst. Protože ano na tom co konzumujeme záleží nejvíc. A to co jíme se odráží na celém našem zevnějšku takže až budete mít nějaký problém většinou za to muže z části vaše stravování.. tak to bylo jenom na okraj :D a ted co, na co a v čem:

Biotin-
růst vlasů a pomáhá zabránit jejich vysušení a lámavosti. Funguje také jako prevence proti plešatosti, udržuje barvu vlasů a podporuje růst nových vlasů u lidí, kteří trpí vypadáváním vlasů
-získáme z vaječného žloutku, mléka, kvasnic, špenátu nebo jater.

B5-
zabraňuje šupinatění kůže, zlepšuje stav vlasů a podporuje jejich růst.
- v běžných potravinách, jako jsou maso, luštěniny, celozrnné pečivo a zelenina.

B9-
zabraňuje zvýšenému vypadávání a šedivění vlasů a zlepšuje jejich pevnost
- v listové zelenině, v játrech a kvasnicích.

A-
pomáhá vytvářet správné množství mazu v pokožce hlavy, a tak udržuje vlasy hydratované
- zdrojem jsou mrkve, brokolice, mléko, sýr, vejce, meruňky a broskve.
C-
Při jeho nedostatku hrozí vypadávání vlasů, předčasné šediny a suché a lámavé vlasy
- zdroji vitamínu C jsou citrusové plody, jahody, kiwi, ananas, paprika nebo brambory.

E-
zvyšuje prokrvení pokožky a pomáhá tak zabránit ztrátě vlasů. Je také zodpovědný za silné vlasy a podporuje jejich rychlejší růst.
- Dostatečný příjem vitamínu E si zajistíte konzumací tmavě zelené zeleniny, celozrnných produktů, oleje z pšeničných klíčků, semínek a ořechů.

Draslík a Hořčík-
podporují zdravý růst vlasů
- Draslík je obsažen v čerstvé zelenině a ovoci, v mléčných výrobcích a mase. Hořčík najdete v celých zrnech, ořeších, luštěninách a tmavé listové zelenině.

Jód a Křemík-
pomáhají oživovat suché vlasy, zabraňují jejich vypadávání
- Jód můžeme získat z ryb, darů moře, jodizované soli, masa a mléka. Křemík zas z mořských plodů, rýže a sojových bobů.

Mangan a Síra-
rychlejší růst vlasů a jejich struktůra
- borůvky, špenát, ořechy či obilniny jsou s manganem. A potraviny jako vejce, maso, mléčné produkty, cibule a česnek obsahují síru.

Zinek a Železo-
Nedostatek zinku se projeví suchými vlasy a zvýšeným maštěním pokožky.
- sýry, ořechy, maso a plody moře.
Vypadávání vlasů může být následek chudokrevnosti, které lze předejít dostatečným přísunem železa.
- v listové zelenině, sušeném ovoci, pivovarských kvasnicích a mase.

- tydle minerály a vitamíny mužete taky doplňit v podobě nějakých tabletek ale moc bych vám to nedoporučovala protože přísun v jídle je mnohem lepší.. :)


Začátek prázdnin !

26. června 2013 v 19:25 | Lily |  diary
Takže dneškem mi začaly prázdniny.. :p
Jdu do druháku !
Nějak přesně nevím co o těch prázkách budu dělat takže.. vracím se sem :D a budu psát a přednastavovat a obíhat co nejvíc to pujde.. :D
začínám už dneškem kdy mám napsaný jeden článek..
a tendle je druhý a aby todle nebyl článek jen o takových nějakých blbých kecách mojich.. :D
tak se vás chci zeptat co by jste tu rádi viděli, nebo co se vám tu kdysi líbilo ? Ať mám na čem stavět.. :D
:)
Lily BleedForYou

Comeback ?

19. června 2013 v 11:28 | Lily |  diary

Takže děcká..

ASI, asi.. se vracím.. ale nevím to jistě.. nějak mi chybí to nadšení pro psaní..
poc nevím o čem psát.. psát o sobě ? nwm co bych psala.. tak aby toho o mně mak moc lidí nezjistili protože už se mi stalo že se mně ptali na můj blog.. takže :D
pak.. psát bych psala recenze to vím určitě
pak jsem slíbila lidem to dohodnocení blogu..
to je zatím můj jediný plán o čem psát a co tu dělat.. :D
a pak ?
navíc scene mně nějak přestaly bavit.. ted si chodím a žiju jen tak něco svojeho.. o čemž by tu taky mohl padnout někdy nějaký článek..
a pak bych udělala nwm..
takže ? kolik sbének mi zustalo věrných ? :o
Lily BleedForYou