Červen 2012

deníčko máni - schrnutí

30. června 2012 v 21:45 | Lily |  my diary
za tu dobu jsem byla s hodně lidmi venku, 2x se třídou v ově no a poslední týden nacvičování vystoupení... bohužel stroj času byl předělán ka skřín přání :D vystupovala jsem jako modelka v retro stylu,.. puvodně jsem měla chodit na podpatcích ale za ty 3 dny kdy jsem se o to snažila jsem se na to vykašlala... a přešla na balerínky..
včera poslední den ve škole... vystoupení se nám zdařilo při konečné písničce se mi nepodařilo brečet ale pak při tom obímání když i kluci brečeli taky pár slz ukáplo.. VELKÝ POKOROK a pak odpoledne rozlučka prvn to vypadalo že odejdem už v 8 prt. hodně lidí se pořádně zlilo ale nakonec se to všchno zpravilo měli jsme oheň chvilku sme i zpívali... no a dneska mě extrémě bolí v krku a točí se mi hlava a každé tři hodiny mě hrozně bolí žaludek...
tedka jsem chtěla upravovat fotky ale nějak blbně ten program na upravu tak sem píšu.. v nejbližší době předělám celý svuj profil na fb a podobných stránkách popřeházím a promažu fotky... a začnu vymýšlet jak bych chtěla na ostatní působit a co chi aby o mně věděli.. ve středu jedu asy někam pryč na pár dní vubec se mi nechce ale jak mi řekli rodiče jestli chci aby mi zaplatili adapťák budu muset držet hubu...
no nic.. abych nestrácela čas kecama které přečtou max. 2-3 lidi tak pujdu..
p
Markétka

nemám se za co omlouvat !

30. června 2012 v 21:34 | Lily |  my diary
takže.. nebyla nálada ni čas sem něco psát..
končím se scene i s blogem se scene jsem přestala už ted s blogem až za dva měsíce nwm jestli to bude napořád ale rozhodně na něj nebudu mít čas
a duvod ?
1. když jsem se začala těm holkám aspon trochu podobat klesl o mně zájem.. já vím že mi asy řeknete že tomu pravému nebude záležet jak budu vypadat.. ale ti co mě neznají mě rozhodně hodnotí podle zevnějšku a kdo by chtěl chodit s klaunem co vypadá nejmín o 2 roky mladší než je ?
2. to je ten hlavnější důvod ŠKOLA na te nové je to strašně přísné a od strarších kámošek vím že nás jenom nestraší ale že to myslí vážně že by za každou blbost vyhazovali.. no a nesmím mít nalakované nehty nesmím mít milion náramku na rukou nebo na krku.. musím chodit slušně oblíkaná a to hlavní co mě sere jsou vlasy nesmí být barevné a musím je zvládat celé sepnout aby nikde nic nevyčuhovalo supér ne ? no a co je scene bez sestřihu barev ve vlasech milion doplňku a ve slušném oblečení ? (zároven v neutrálních barvách) ?? NIC takže už jsem rozhodnuta se scen končím do konce prázdnin sem nahážu co nejvíc fotek a článu a pak asy skončím..

Sylwia

20. června 2012 v 10:00 | Lily |  scene queen :3

Molybden, Fosfor,Draslík, Selen

20. června 2012 v 5:00 | Lily |  Strava,..
Molybden
- proti chudkrevnosti
je v: listová zeleniny, zmrzlina, luštěniny
Fosfor
- udržuje zdravý chrup
- je v: ryby, drubež, maso, celozrnné obiliny, vajíčka, ořechy, semena
Draslík
- snižuje krevní tlak
- citrusové plody, ryjčata, meloun, listová zelenina, slunečnicová semena, banány, brambory a ananasové meloun
Selen
- snižuje ryzika vzniku některých nádoru, udržuje pružnost tkání, pomáhá v léčení padání vlasů
- je v: dary moře, ledviny, játra, obilné klíčky, tuňák, rajčata, brokolice, česnek, hnědá rýže

železo, hořčík, mangan

19. června 2012 v 23:58 | Lily |  Strava,..
železo
- podporuje růst. odstraňuje únavu
- je v: červené maso, játra, broskve, žloutky, celozrnná mouka, ořechy, chřest
hořčík
-potlačuje depresivní stavy, přispívá ke zdravému chrupu
-je v: obylí, fíky, ořechy, tmavá listová zelenina, banány, mandle
Mangan
- pomáhá odstraňovat únavu, zlepšuje paměť
- je v: obyliny, luštěniny, ořechy, listová zeleniny, hrách, řepa

fluor, Jod

19. června 2012 v 19:00 | Lily |  Strava,..
Fluor
- brání vniku zubního kazu, posiluje kosti
- je v: pitná voda, plody moře, čaj
Jod
- zajišťuje v dobrém zdrav. stavu kůži, zuby, nehty a vlasy
je v : zelenina, zrniny, cibule a vše co pochází z moře

Kobalt, Měď

19. června 2012 v 14:00 | Lily |  Strava,..
Kobalt
- zabraňuje vzniku chudokrevnosti
- je V. maso, ledviny, játra, mléko, ustřce a další mořští korýši
Měď
- brácní před chudokrevností
- je v: fazole, hrách, celozrné obiliny, švestky, vnitřnosti, plody moře

chrom

19. června 2012 v 9:00 | Lily |  Strava,..
- brání prudkému poklesu Glukózy v krvi
- je v: telecí játra, obilné klíčky, pivovarské kvasnicek, kuřecí maso, kukuřičný olej, plody moře

chlor

19. června 2012 v 4:00 | Lily |  Strava,..
- odstraňuje odpadové látky v těle (cha.. přiznejte se kdo v sobě nosí odpad ??)
- je v: stolní sůl, olivy, chaluhy

Vápník

18. června 2012 v 6:00 | Lily |  Strava,..
- udržuje pevné kosti a zdravé zuby
- je v: mléko, mléčné výrobky, hlavně sýry, sója, tofu, sardinky, losos, arašídy, slunečnicová semena, fazole a brokolice

VItamín P

18. června 2012 v 6:00 | Lily |  Strava,..
- snižuje krvácení z dásní,léčí otoky, pomáhá při závrati
- je v: všechny citrusové plody, v meruňkách, borůvkách, šípcích, pohance a třešních

Vitamin K

18. června 2012 v 1:30 | Lily |  Strava,..
- brání vnitřnímu krvácení
- je v: listová zelenina, jogurt, žloutek, saflorový olej, olej ze sojových bobů, rybí tuk, chaluhy

Nj... co bys chtěl

17. června 2012 v 21:25 | Lily |  my diary
ano.. už tady zase píšu.. a pokud vás otravuju svými "problémy" které nejsou zrovna velké ale které mně štvou a které pořád omýlám dokola tak to nečtěte!!

Vítamín F

17. června 2012 v 15:36 | Lily |  Strava,..
- zvyšujé přímé spalování tků a tím napomáhá i při hubnutí
- je v: rostlinné oleje, obilné klíčky, slunečnicová a lněná semena, saflor, sója, arašídy, ořechy, avokádo, mandle

vitamín E

17. června 2012 v 10:00 | Lily |  Strava,..
- přispívá k mladistvému vzhledu, odstraňuje únavu, působí preventivně proti rakovině
- je v: obilné klíčky, sója, rostlinné oleje, růžičková kapusta, listová zelenina, špenát, plnozrnné obiliny, luštěniny a vejce

Vitamin D

17. června 2012 v 5:00 | Lily |  Strava,..
- léčí zanět spojivek
- předávkování : velká žízeň, svědění kůže, zvracení, průjem
- je v: rybí tuk, sardinky, slaneček, tuňák, losos, mléko, a produkty z něho

Vitamín C

16. června 2012 v 23:58 | Lily |  Strava,..
- ke snadnějšímu hojení spálenin
- imunita
- léčí kurděje
- je v: citrusové plody, jahody, listová a brukvovitá zelenina, rajčata, brambory, paprika, květák
- předávkování: riziko vzniku močových kamenů, průjmy, kožní vyrážky

kyselina pantotenová

16. června 2012 v 22:01 | Lily |  Strava,..
- k hojení ran
- odstraňuje únavu
- snižuje hladinu cholesterolu
- je v: maso, játra, pivovarské kvasnice, ledviny, zmrzliny, rýže, obilné klíčky, ořehy, kuřecí maso

paba

16. června 2012 v 20:00 | Lily |  Strava,..
- brání šedivění vlasů
- snižuje bolestivost při spáleninách
- udržuje kůži v dobrém stavu a zpomaluje její stárnutí a tvorbu vrásek
- je v : játra, pivovarské kvasnice, ledviny, zmrzliny, rýže, obilné klíčky

inostial

16. června 2012 v 18:29 | Lily |  Strava,..
- snižuje hladinu cholesterolu
- podporuje růst vlasů a brání jejich vypadávání
- má uklidňující účinky
- je v: játra, pivovarské kvasnice, fazole, mozeček a srdce, grapefruit, hrozny, obilné klíčky, arašídy, zelí